Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Student Member Elisa19/Female/Finland Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Premium Membership
Statistics 294 Deviations 3,256 Comments 20,027 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

~*~Favourites~*~

Groups

Thanks for watching!
www.livestream.com/elzux

Drawing fanart, it's a dragon!!!! Welcome ^^

If you don't see anything then wait for a moment and if it still doesn't come, refresh the page. If the stream is dead/the sounds are not working then I'll restart the stream

Activity


Eyes of Soul by Elzux
Eyes of Soul
I got too lazy drawing the fur so i downloaded a fur brush pack .A. but hey, not all of this picture is just special brushes, i tried my best to put my own "touch" in it. x))

This is kind of  a promo picture for Stringlife. If the story had a cover, it probably wouldn't be this... I actually have no idea what the cover should look like! haha :D
Loading...
Whirlwind by Elzux
Whirlwind
AAAHHH!!! I dont think i've ever fought with a background so much X__X I know it's simple, that's how i wanted to keep it, but the colors were just sooo hard to get right and also giving it that sense of motion it needed. ughh XD

Anyways, here's a character you haven't seen before! Along with Felice and Kiran, she's part of the story i've been planning for the past few years (Stringlife). She'll get a character sheet with a short biography soon. :)

Please, give critique e-e I struggled with this so much ugh XD
Loading...
Felice by Elzux
Felice
I'm so happy that my tablet turned out to be working after all. Here's another drawing! This time it's Felice ♥
What happened was that one day in January my cat knocked down a cup of water. So much of it went on my tablet and through the buttons. Next day my tablet was, as expected, working very badly or not at all. I tried again in a couple of hours and nothing had changed, so I thought that it was time to say goodbye to my good Bamboo and get a new tablet. 
However, last Friday, on my birthday, my parents suddenly said that I couldn't get a new tablet because it would be too expensive. I was so upset because they had promised to get me one, so upset that in my desperation i plugged in my old tablet again and voila, it was working again! It's still a bit cranky with it's buttons and coordination but other than that, it's working just fine. 
I'm happy to have discovered this :)

EDIT: fixed lines and added a bit brighter blue to the side.
Loading...
Mountain Guardian by Elzux
Mountain Guardian
im sorr y i haven't uploaded anything in months ;_;
holy shit drawing is exhausting i was working on this for like 2-3 hours and i'm exhausted
decided to leave it like this because i feel like if i stopped drawing for today i wouldn't come back for it anyomre haha (i have so many unfinished drawings ugh)

but uh yeah here's something unoriginal and unfinished-looking hahahahehehehe
Loading...
I bet y'all wanted context on that last drawing
well shit you're not gonna get that!!!!!!!! yet!!!!!!1
bask in her glory

deviantID

Elzux
Elisa
Artist | Student | Digital Art
Finland
Hi all! I'm Elzu.

18-year-old artist girl from Finland. I like to draw nature things and fantasy thing. Also sometimes ROBOTS?!?!?? cause who the hell wouldn't love robots

Just message me if you wanna be friends, I'd love to meet new friends! My skype is xelzux but be prepared that if you add me i won't probably talk to you... i'm shy to start conversations ;__;'''

My tumblr URL is Elzux. My art blog (tumblr) is elzuart.
Interests

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconincyray:
Incyray Featured By Owner Feb 13, 2015  Student General Artist
HAPPY BIRTHDAY! :iconcakeplz:
Reply
:iconelzux:
Elzux Featured By Owner Feb 14, 2015  Student Digital Artist
thank you!!! :)
Reply
:iconincyray:
Incyray Featured By Owner Feb 14, 2015  Student General Artist
you're welcome!
Reply
:iconartistiikat:
artistiiKat Featured By Owner Feb 13, 2015  Student Digital Artist
HAPPY BIRTHDAYYYYYY ELZUUUUUUU
i miss youuu <3 but hope you have a good one!1
Reply
:iconelzux:
Elzux Featured By Owner Feb 14, 2015  Student Digital Artist
Thank youu! Sorry I haven't been uploading art lately!! ;_;
Reply
:iconartistiikat:
artistiiKat Featured By Owner Feb 14, 2015  Student Digital Artist
hiii!! it's ok!
Reply
:iconlikopinina:
Likopinina Featured By Owner Dec 24, 2014
Misc Emoji-01 (Christmas Tree) [V1] MERRY CHRISTMAS!Misc Emoji-01 (Christmas Tree) [V1] 
Reply
:iconxanthocephalus:
Xanthocephalus Featured By Owner Aug 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
GOOD DAY OLD FRIEND
How are you doing lately
Reply
:iconelzux:
Elzux Featured By Owner Aug 26, 2014  Student Digital Artist
HEYYY I hardly visit DA so it took me a while to see this comment!! :C
i'm doing okay i guess, not at school or anything, just having a year-long vacation i guess.... before school applications open again :'D how about you?
Reply
:iconxanthocephalus:
Xanthocephalus Featured By Owner Aug 28, 2014  Hobbyist Digital Artist
Ikr me too, I've been trying to get active on here again but meh
Ahh, I see- man, that's long lol
Decent, I could say. School's started for me just this week. 

I miss drawing together C;
Reply
Add a Comment: